Tip voor meer testosteron !

Testogen

 

Tip voor een betere erectie !

Male Extra

Voedsel dat goed is voor je erectie

Watermeloen is goed voor je erectieWe weten dat pillen, penispompen en operaties erectiestoornissen kunnen verhelpen. Maar hoe zit het met het voedsel dat we eten? Zijn er dingen die je kan eten die kunnen helpen tegen erectiestoornissen? Er zijn redenen om te denken dat voedsel wel enige invloed kan uitoefenen op het verkrijgen van een betere erectie. Wij stellen je de erectie versterkende voeding voor:

Watermeloen

Deze zoete, verfrissende vrucht heeft een samenstelling die vergelijkbare effecten kan hebben als erectiemedicijnen op uw bloedvaten. Volgens studies kan het zelfs je zin in seks opwekken. Watermeloenen bevatten vooral water. Maar de rest is gevuld met lycopeen. Een antioxidant die goed is voor je hart, prostaat en huid.

Oesters

Deze schelpdieren kunnen je testosterongehalte verhogen. En dat kan je libido verhogen. Ze zitten ook boordevol zink. Een voedingsstof die je lichaam nodig heeft. Zorg er wel voor dat je weet waar ze vandaan komen en dat ze goed gekookt zijn.

Koffie

Je ochtendkopje is meer dan een stevige oppepper. Het kan ook je liefdesleven een boost geven. Mannen die twee of drie kopjes cafeïne per dag dronken hadden minder kans op erectiestoornissen, zo blijkt uit een onderzoek van het University of Texas Health Science Center. Dat komt omdat cafeïne de doorbloeding stimuleert. Geen fan van koffie? In thee zit ook cafeïne, en in sommige frisdranken en sportdranken. Drink niet meer dan vier koppen koffie per dag. De aanwezige cafeïne kan de opname van bepaalde voedingsstoffen zoals ijzer en calcium belemmeren of de uitscheiding ervan bevorderen.

Pistachenoten, amandelen en walnoten

Een klein hongertje en zin in een snack? Neem er dan eentje die goed is voor je erectie. Volgens een Turks onderzoek waarbij de proefpersonen noten moesten eten, hadden deze mannen minder erectieproblemen. Ze hadden ook een groter libido en konden gemakkelijker een orgasme bereiken. En als bijkomend voordeel, ze hadden een hoger niveau van goede cholesterol en minder van de slechte variant. Walnoten bevatten veel arginine, een aminozuur dat je lichaam gebruikt om stikstofmonoxide te maken. Ze zijn ook goede bronnen van vitamine E, foliumzuur en vezels. Eet echter niet meer dan een handje noten per dag. Noten bevatten immers veel calorieën.

Donkere chocolade

Een een paar keer per week chocolade eten zou goed zijn voor je hart. En wat goed is voor je hart kan ook goed zijn voor andere lichaamsdelen. Chocolade is rijk aan flavanolen, plantaardige voedingsstoffen die de doorbloeding en lage bloeddruk kunnen verbeteren. Het helpt ook je lichaam meer stikstofmonoxide te maken. Wat kan helpen bij erectiestoornissen en veel voorkomt in medicijnen die erectieproblemen moeten verhelpen.

Druivensap

Misschien geniet je wel van een alcoholisch drankje dat gemaakt is van druiven. Maar je kan ook niet-alcoholische drank druivendrank drinken. Voedingsstoffen in Concord-druivensap (blauwe druif) verhogen ook de hoeveelheid stikstofmonoxide in uw lichaam, wat dus goed is voor je erectie. Als je niet graag druivensap drinkt, probeer dan granaatappelsap. Het lijkt hetzelfde effect te hebben op je mannelijke prestaties.

Knoflook

Deze sterk ruikende knol kan helpen bij je activiteiten tussen de lakens. Als er zich plaque vormt op de wanden van de bloedvaten kan deze vernauwen of verzwakken. De bloedstroom kan verminderen of zelfs volledig worden afgesneden. Dat kan ook een erectieprobleem veroorzaken. Wie knoflook eet houdt zijn bloedvaten gezonder en properder.

Vette vis

Zalm en andere vette vissen zijn geweldige bronnen van omega-3 vetzuren, die stikstofmonoxide in je lichaam kunnen stimuleren. Ze verlagen uw bloeddruk en uw risico's op een hartaanval en bloedstolsels. Sardines, forel, haring, tonijn en makreel zijn andere goede bronnen van omega-3 vetzuren. Eet wekelijks 1 of 2 keer vette vis.

Groenten

Boerenkool is ook een stikstofoxide-booster. Afgezien van de mogelijke voordelen voor uw seksleven, zijn groene bladgroenten krachtige voedingsbronnen. Ze zitten boordevol vitamines, mineralen en omega-3 vetzuren.  

Pepers

Je kunt je liefdesleven spannend maken door wat chilipepers aan je dieet toe te voegen. Cayennes, jalapenos, habaneros en andere pepers ontspannen de slagaders. En dat helpt de bloedtoevoer naar het hart en andere organen, inclusief de penis. Chilipepers kunnen ook helpen de bloeddruk en het cholesterol te verlagen en bloedstolsels te voorkomen.

Olijfolie

Olijfolie kan je lichaam helpen meer testosteron aan te maken. Het zit ook vol met enkelvoudig onverzadigde vetzuren. Dat kan helpen om de slechte cholesterol in je lichaam kwijt te raken. Kies voor extra vierge olijfolie. Dat betekent dat de olijven geperst zijn zonder chemicaliën of hoge temperaturen. Waardoor de gezonde antioxidanten behouden blijven.

Bron: https://www.webmd.com - https://www.menshealth.com/nl/gezondheid/a23445899/dit-is-wat-jouw-penis-wil-dat-je-eet